sobota, 30 listopada 2013

Muzycznie bo ...

Znacie już nową piosenkę Dawida Podsiadło " Powiedz mi, że nie chcesz" ?   tu.
Jest przepiękna, jak cała jego pierwsza płyta ( mam! z autografem nawet! ), a prace nad drugą już trwają. Wszystkie piosenki z płyty są niesamowite, a Nieznajomy to perełka.

ta piosenka też leci u mnie codziennie -Jamie Cullum i  Clint Eastwood.
A teraz coś ostrzejszego :) i do posłuchania i do popatrzenia - Creed.
I nie może zabraknąć Jareda z 30 Seconds to Mars... ciary...

Chciałam pochwalić się jeszcze wygraną w candy i to jaką !
U Wioletty wygrałam boską herbaciarkę i masę przydasiów do robienia karteczek.
Część z nich już użyłam w kartkach świątecznych. Niektóre użyłam pierwszy raz, np : taśma washi.
Do mnie Mikołaj przyszedł już w listopadzie!
         Jeszcze raz pięknie dziękuję Wiolu !

Zapraszam też do wymiany książkowej, w sam raz na długie zimowe wieczory.
Książki, które oferuję do wymiany zobaczycie tu.
Miłego wieczoru i muzycznego!
Ewa

1 komentarz:

wiola_c pisze...

Proszę bardzo. :)
Cieszę się ze mogłam być
listopadowym Mikołajem ;)
Z przyjemnością obejrzęnco wyczarowały Twoje zdolne rączki.
A Dawida Podsiadło bardzo lubimy, szczególnie mój mały synek. Rozpoznaje go już o pierwszych akordach. :)
Pozdrawiam cieplutko.