niedziela, 23 września 2012

Szkatułka na biżuterię i ramka na zdjęcie w magnoliach











Przedstawiam decoupage'owe magnolie wykonane dla mojej przyjaciółki ... 

szkatułka na kosztowności z trzema szufladkami i lustrem, do kompletu drewniana ramka na zdjęcie; 

całość koloru ecru, z postarzanymi brzegami, szkatułka ma małą niespodziankę w środku - nie, nie biżuterię... zobaczcie sami... 

mam nadzieję, że komplet spodoba się również "na żywo"...

nie mogłam się doczekać aż właścicielka odbierze zamówienie i za jej pozwoleniem umieściłam już dziś zdjęcia na blogu ... decoupage świeżo skończone...lakier jeszcze schnie :)

                                                                                                     Ewa                                                                                  

3 komentarze:

Decoupage pisze...

Śliczny komplecik ;) magnolia jednak do wszystkiego pasuje.

Celina pisze...

rewelacja , niespodzianka milutka - nawet przeczytałam , właścicielka napewno będzie zadowolona , wiem bo mam podobną - super się sprawdza , no ale ramki nie mam ......

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

Celcia, nic straconego - ramki i co tylko chcesz możesz domówić w
każdej chwili :) Ewa